Voorbereidingen - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van christinavdberge - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van christinavdberge - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

04 Januari 2020 | Nederland, Krabbendijke

Nog twee weken en dan hoop ik naar Uganda af te reizen, maandag 20 januari is het zover. Naast mijn werk ben ik dus hard bezig om alles voor te bereiden voor mijn reis en mijn tijd daar.

Het komt nu heel snel dicht bij en ik heb er echt heel veel zin in.

De afgelopen maanden heb ik mijn visum geregeld, inentingen gehad en malaria tabletten gehaald.

Bijzonder om te zien hoe het project ook financieel gesteund wordt na mijn oproep om donaties. Hier ben ik echt heel dankbaar voor!

Home Sweet Home Uganda heeft een aantal dingen nodig die ik voor ze mee kan nemen. Zo vertrek ik straks met o.a. ballen en ballenpomp, groentezaadjes en overalls voor de werkers/cliënten daar.

Er wordt daar hard gewerkt en overalls slijten hard en zijn erg duur om daar aan te schaffen.

En uiteraard staat ook het lamineerapparaat klaar met alles wat daarbij hoort, speciaal voor het pictogrammen project waar ik specifiek mee aan de slag zal gaan daar.

Nog een paar laatste voorbereidingen en dan kunnen mijn koffers ingepakt worden..

Ik zal proberen jullie middels deze blog op de hoogte te houden van het wel en wee bij Home Sweet Home Uganda. Ik waardeer jullie medeleven heel erg en wil ook graag jullie gebed vragen over de reis en het werk daar.

Groetjes Christina

• 18 Januari 2020 - 18:21

Lenny:

Nu is het bijna zover, Christina. Een heel goede reis toegewenst. En heel veel succes met je opdracht die je daar gaat doen.